No niin, enpä käynytkään viikonloppuna päivittämässä ajatuksia kuten lupasin, no parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Eli täällä taas. Viime viikon perjantaina piti siis olla kaverin illanistujaiset, jotka sitten peruuntuivatkin. Itseasiassa kaverini laittoi tekstarin torstaiyönä klo 3.30 että iltamat peruttu, tuli muutoksia. Liekö ollut humalassaan hänkin tuolloin kun siihen aikaan viestejä lähettelee...

No ei siis tullut ongelmaa että olisi pitänyt kieltäytyä juomingeista. Hörppäsin kotona yhden holittoman oluen ja painuin puoli kahdentoista maissa pehkuun. Tuo kaverini soitti sitten juuri kun olin kömpimässä sänkyyn, että "tule tänne lähipubiin laulamaan karaokea". Luulen, että hän ei ole vielä kuullut selvästä projektistani...en tiedä.

Mutta hei TÄNÄÄN on ensimmäinen kuukausipäivä! Enää 11 samanlaista kuukautta!!! Ja tiedättekö mitä??? Mulla on henkisesti TOSI hyvä fiilis! En tiedä johtuuko se siitä, että ei ole ollut krapulaa vai siitä, että on jäänyt aikaa tehdä muutakin kuin juoksennella kaikenmaailman kissanristiäisissä ja sitten potea krapulaa. Mutta siitä olen varma, että jotain merkitystä tuolla selvällä kuukaudella on tähän henkiseen hyvänolon tunteeseen. Olen sitä paitsi nyt jaksanut käydä paremmin spinningissäkin. Ja kämppä on siisti, ja olin viikonloppuna hyvä äitikin. Leivottiin lauantaina yhdessä tyttären kanssa kun oli ihan valtakunnalllinen leivontapäivä. Nii ja sunnuntaina käytiin elokuvissa. Ei olis tullut sinnekään mentyä jos olis ollu krapula.

Jos tää projekti jostain syystä loppuu ennen tuota vuotta, niin olenpahan pitänyt ainakin tipattoman kuukauden, hyvää se on tehny sekin. Nythän olen päässyt helpolla kun ei ole ollut sellaisia kunnon kieltäytymisongelmia. Innokkaana ja hieman pelokkaana odottaen mitä seuraava selvä kuukausi tuo tullessaan!

Palaillaan!